Soms gebeuren er slechte dingen met goede mensen.
We hebben het allemaal al wel eens meegemaakt. Of het nu gaat om de reparatie van een kapotte wasmachine, het identificeren van het jasje van uw kind of het controleren van de garantieperiode van uw fiets, niet alles is altijd even eenvoudig.
Jammer genoeg kunnen wij u niet helpen met de dagelijkse rompslomp uit uw privéleven, maar op onze website proberen we steeds om uw werk te vereenvoudigen. Daarom hebben we de Hilti Connect App ontworpen om de volgende pijnpunten te verhelpen:
- Hoe kan ik een machine van Hilti en het serienummer herkennen wanneer het stoffig is en/of niet kan worden geïdentificeerd?
- Hoe kan ik rechtstreeks op de website van de producent een reparatie aanvragen?
- Hoe kan ik mijn werknemer snel opleiden om een bepaalde machine te gebruiken?
- Hoe kan ik de reparatie informatie van deze machine vinden?
- Hoe kan ik herkennen welke machine dit is?
Het enige wat u nodig hebt, zijn uw smartphone en de Hilti Connect App om uitdagingen met betrekking tot onze machines, zoals hierboven werden opgesomd, rechtstreeks op een snelle en eenvoudige manier te kunnen aanpakken op onze website.
Scan. klik. klaar!