Hoe verloopt de update van de bedrijfsuitrustingen in de ON!Track app?
ON!Track werkt dankzij de toewijzing van uitrustingen door de medewerkers. Deze toewijzing kan gebeuren aan een werf of medewerker die u als verantwoordelijke opgeeft in de ON!Track interface. Hierdoor krijgt u steeds actuele informatie over de locatie van al uw uitrustingen op werven, in voertuigen of in opslagplaatsen. De applicatie maakt geen gebruik van een systeem voor plaatsbepaling via satelliet (GPS).
Waarom werken we via het systeem met toewijzingen?
Dankzij dit systeem is het mogelijk om de bestemming van het materiaal te personaliseren. U kunt zelfs via opmerkingen details toevoegen over de toestand van de uitrusting. Tevens is een zeer nauwkeurige plaatsbepaling van de uitrusting in een gebouw of kelder mogelijk. Zo weet u zeer precies waar elk stuk materiaal zich bevindt en in welke toestand het verkeert. Door de toewijzingen via de ON!Track applicatie geniet u van een systeem dat veel omvangrijker is dan enkel een GPS-systeem waarmee u op dit moment nog geen details kunt opvragen over de toestand van de uitrusting of de precieze locatie in een gebouw. Bovendien kunnen we door geen GPS-technologie te gebruiken de grootte van de etiketten beperken zodat deze op al het bedrijfsmateriaal passen. Omdat de etiketten geen voeding vereisen beschikt u over een systeem dat 24u op 24 en zonder enige beperkingen werkzaam is.
Hoe kunnen we de oplossing automatiseren zonder uw medewerkers te traceren?
Door de Bluetooth-etiketten van ON!Track kunnen we de laatste locatie van uw geregistreerde uitrustingen precies bepalen dankzij Bluetooth-technologie. Wanneer een medewerker die de ON!Track app op zijn gsm geïnstalleerd heeft langs het Bluetooth-etiket loopt, wordt de positie van het etiket onmiddellijk geactualiseerd in de ON!Track-interface. Zo hebben we toegang tot het tijdstip van de update, maar weten we niet welke persoon verantwoordelijk is voor de positie-update van de uitrustingen via zijn gsm.